باشگاه خبری فراساحل: کشتیرانی مرسک دانمارک با همکاری هلدینگ تجاری- الکترونیکی علی بابای ژاپن سرویس خدمات دیجیتالی را برای مالکان کالا فراهم کرده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل از رویترز، از 22 ماه دسامبر سال 2016، کشتیرانی مرسک دانمارک ـ بزرگترین خط کشتیرانی کانتینری دنیا ـ از طریق وب سایت رزرو One Touch هلدینگ تجاری ـ الکترونیکی علی بابای ژاپن، سرویس خدمات دیجیتالی را برای مالکان کالا فراهم کرده است. این گزارش ادامه داد: درشکل سنتی، مالکان کالا حضوری به فورواردهای کالا برای رزرو فضای کشتیهای کانتینری رجوع میکردند، اما خطوط کشتیرانی مانند مرسک دانمارک این اجازه را به مالکان کالا میدهند تا محمولهها را به طور مستقیم از طریق اینترنت رزرو کنند.
یکی از مقامات کشتیرانی مرسک در این باره گفت: این اقدام بخشی از استراتژی ما برای دیجیتالی کردن خدمات به مشتریان است و طرحهایی بیشتری هم برای گسترش خدمات مذکور در مرحله آزمایش قرار دارند. وی در ادامه افزود: با راه اندازی اولیه خدمات رسانی درسایت رزرو OneTouch علی بابای ژاپن، کاربران میتوانند بر اساس فضای کارگو مورد نیاز درمسیرهای انتخاب شده، پیش پرداخت هزینه را انجام دهند. لازم به ذکر است خدمات مذکور در ابتدا شامل مسیرها و بنادر از پیش انتخاب شده، خواهند بود.
کد خبر : 3091
ارتباط با سردبیر : info@opc.ir